Garantie en klachten

Garantie:

Bij Totaal Bio streven wij ernaar om uw groene levensstijl zoveel mogelijk te ondersteunen. Om hierbij te helpen geven wij de garantie dat wat u bestelt ook geleverd wordt. Natuurlijk kan het voorkomen dat er tijdens het transport artikelen kapot of zelfs kwijt raken; u als klant kunt dan in het geval van schade het product retour sturen of wanneer het pakket niet is aangekomen hier een melding ervan maken. Valt uw situatie binnen de voorwaarden dan zorgen we ervoor dat uw product wordt vervangen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kruskes.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.